NEW LIFE..

Alhamdulillah..

Da lama tinggalkan menulis/menaip...

Hurm..25 Nov 2013. ISNIN. 1 PAGI.

Kehidupan seperti biasa..turun naik, pasang surut..life circle kata omputih..ermmm..
Setahu aku, aku nie agak kasar, keras hati..nakal..so yep, aku selalu berdoa supaya Allah SWT bukakan hati aku nie..lembutkan hati aku...kadang2 aku berdoa supaya Allah SWT temukan aku dengan pasangan yang kurang upaya, ataupun  seorang mualaf..

Allah SWT Maha Mendengar, dia makbulkan doa aku (insan hina yang penuh cacat cela).. 25 Sept 2013,
DIA temukan aku dengan seorang mualaf..dan bukan itu sahaja, setelah aku renungkan..owh...DIA juga temukan aku dengan diri aku sendiri. Kini kami saling mengenali, membimbing antara sesama..


                       Terima Kasih kepada dia..kini kehidupanku lebih teratur berbanding dahulu.
                                          (berbuat baik sesama makhlukNYA)

**RENUNGAN**
Jangan ingat kau dah lahir dalam keluarga muslim menunjukkan kau lengkap..tidak, itu salah..setiap orang ada kelemahan masing2..aku akui perkara itu, dan muslim diluar sana, janganlah terlalu memandang rendah antara sesama..setiap insan ada tercatit pahala dan dosa. Allah SWT Maha Mengetahui.

Doaku..Semoga segalanya dipermudahkan bagi kedua pihak, paling tidak, tabah dan cekalkanlah hati kami dalam mengharungi dugaan MU.
Amin Ya Rabb.














0 Response to "NEW LIFE.."

Post a Comment